Monday, May 31, 2010

(Gambar) Kecurangan yang tidak dapat disangkal

Gambar-gambar yang sedikit menjolok mata ni aku terima melalui e-mel dari seorang kawan. Terima kasih banyak-banyak. Dapat jugak aku update blog. Nak tulis panjang-panjang sekarang memang tak sempat sangat.











Err,yang ni termasuk dalam kes curang jugak ke? Hehe


Apa yang aku boleh simpulkan dari gambar-gambar kat atas ialah curang-curang ni memang sentiasa berlaku secara realitinya. Tapi takde la secara terang terangan seperti gambar-gambar kat atas tu.Haha.Maybe gambar-gambar kat atas tu atas tujuan hiburan tapi ada mesej yang tersirat.Wah! Sedikit serius bunyinya.Hehe. Jangan menyayangi & memberi harapan kepada seseorang kalau kita tidak yakin dapat tegar padanya.Sekian.







blog comments powered by Disqus
 

Kembali ke atas




Side Project under mello's: Wow! Bundle