Sunday, March 21, 2010

Jangan kau lupa, asid L-Laktik banyak berkumpul di lengan kiriku keranamu.



Hujan masih renyai-renyai di luar. Sejuk. Itu yang mampu ku ungkapkan. Dingin. Luar dan dalam, itu yang aku rasakan. Termenung sejenak, mengenang kenangan yang sering bermain di minda, yang sering mengusik jiwa. Aku mengeluh. Memikirkan banyak perkara, memikirkan masa lalu, memikirkan masa depan.

Aku jenguk ke luar jendela, tanah perkuburan di belakang bilikku ini sepi, sesepi aku yang keseorangan di bilik ini.Tenang. Ya, kadang-kadang masa siang hari, di waktu hujan, aku suka termenung di depan pintu dapur, sambil merenung ke arah tanah perkuburan itu. Sungguh tenang dengan dedaun pohon yang menghijau, angin yang bertiup dingin & hujan yang menambah kedinginan itu. Sedikit sebanyak banyak membantu aku memuhasabahkan diri.

ok, habis intro yang sedikit berpuitis. Entri kali ni tiada apa-apa kontroversi (err?) cuma mahu memenuhi permintaan sahabat se'blogger yang mau aku jawab tag yang dikurniakan..err lagi sekali. Aku terima tag yang sama dari dua insan yang berlainan iaitu Arra Jasmy dan Ain. So, aku jawab je sekaligus.


Soalan dari tag tu macam kat bawah:

1. Thank & link the person that gave you the award
2. pass this award onto 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic
3. Contact said Blogs and let them know they've won the award
4. State 7 things about yourself.


Ok, aku jawab satu-satu

1. Thank & link the person that gave you the award

Terima kasih Arra, terima kasih Ain.

2. pass this award onto 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic

Emm..yang ni nanti la dulu..

3. Contact said Blogs and let them know they've won the award

Nanti jua.

4. State 7 things about yourself.

#1 Lelaki

#2 Kidal..Tak percaya? Tonton saja video di bawah.




#3 Suka kucing

Ini kucen peliharaan aku kt kampung.Nama beliau Poppy.Boleh baca kisahnya di sini

Ini kucen yang selalu lepak kt rumah sewa aku

Ini kucen liar yang sedang memperjuangkan haknya (Lokasi: depan rumah sewa)

#4 Suka brand seperti Paul Frank, Hysteric, Paul Smith, vivienne westwood, Louis Vuitton, Super Lovers, Topman, Zara, Sexy Dynamite London, Burberrys, Asics, Adidas, Lacoste..perlu ke aku mention semua?

#5 Suka tido tapi sekarang susah nak tido & tido tak menentu.

#6 Suka melukis, nikmati saja photos di bawah.









#7 Bukan playboy

Ok, sekian.

p/s: eh, baru aku perasan gambar header entri ni tulis dot blogspot. LOL




blog comments powered by Disqus
 

BACK TO TOP




Side Projects under mello's: Wow! Bundle | melloGraphy | mello says