Tuesday, January 26, 2010

Panas! Aksi kissing sepasang kekasih


Ciuman berahi ialah ciuman ghairah. Sama macam keghairahan aku sewaktu menaip entri ini.Hehe.. Ciuman yang aku maksudkan tu ialah ciuman bibir ke bibir. Suami isteri digalakkan berbuat sedemikian untuk mengeratkan lagi hubungan yang terjalin. Waah terer ye ko mello, pernah rasa ke? Yup! Pernah! Dulu, kucing aku tak pasal-pasal menyendeh kat muka aku masa aku tido, lalu beliau chupp aku.Uwekk! Hahaha

Dah cukup saja aku mengarut. Ni ada satu photo sepasang kekasih kot tengah enak bercomolot. Punya la romantik sambil peluk erat leher awek dia. Tapi aku tengok tak terliur pun.Hahaha gila ah aku neh. Korang jangan cuba tiru aksi ni. Aku tak bertanggungjawab kalau terjadi apa-apa.Hehe


-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-



Amacam? Macam tu la baru romantik sejati. Sampai ke tua masih ghairah bercomolot.Hahaha.. Bini dia la tu. Takkan kekasih kot. Kan dah tua berkedut tuh.Hehe..

p/s: malas nak buat entri panjang-panjang. Kan panjang-panjang aku buat entri jiwang lagi. Haha!




16comments:

Post a Comment

 

Kembali ke atas




Side Project under mello's: Wow! Bundle