Wednesday, January 27, 2010

Kisah asmaradana chiko & poppy

Siapa Chiko? Siapa pula Poppy? Kisah mereka mungkin tidak sehebat Romeo & Juliet, tidak juga sehebat kisah aku & dia.Hehe.. Tapi pertemuan dua insan itu betol-betol memberi inspirasi kepada aku untuk terus berusaha. Entah la berusaha dari aspek apa tapi yang penting berusaha la! Hahaha

Aku malas nak cerita lebih-lebih & malas juga nak taip panjang-panjang. Layan saja apa yang tertera dibawah. Padahal kalau aku taip je story kat bawah ni takde la lama sangat pun. Ah, yang penting kelainan. Ha'a.. Aku memang lain dari yang lain.. Sebab tu la.. Dia.. Hukhuk.. Terover pula. Layann..





Beberapa bulan kemudian..



Chiko tu kucing jantan yang berbulu kelabu hitam tuh. Katanya tuan punya kedai binatang, Si Chiko ni baka kacukan Parsi. Si Poppy tu pula kucing betina baka American Teddy. Entah betol ke tak cakap si tuan punya kedai binatang tuh. Entah-entah temberang.Kakaka! Yup, kucing dua ekor tu kucings peliharaan aku kat rumah. Kini hadir seekor lagi dalam hidop dua ekor tu, nama pun tak diberi lagi.Lalala


*update 21 Ogos 2010

Anak kucing kelahiran pertama poppy tu mati beberapa hari kemudian. Kini, kelahiran kedua ialah 4 ekor anak kucing yang comel yeay!





26comments:

Post a Comment

 

BACK TO TOP




Side Projects under mello's: Wow! Bundle | melloGraphy | mello says