Tuesday, November 3, 2009

Jilat, hisap & gigit dengan penuh nikmat..


Aksi yg agak jijik ni bukan dilakukan oleh org dewasa tetapi dilakukan oleh seorang budak kecik. Aku rasa org dewasa pun tak sanggup buat mcm tu. Kalau sanggup pun mampukah buat gitu? Aku rasa tak mampu..

Memang nampak agak kotor & jijik tp bila nafsu dah menguasai diri apapun sanggup dilakukan. Mind out of control. Dilakukannya dengan penuh ghairah tanpa mempedulikan orang kt sekeliling..

Sila tengok gambar di bawah..


-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-



Kotor kan? Sanggup tak korang buat mcm budak tu? Aku tak sanggup.. Lagipun aku tak mampu nak angkat kaki macam tu. Urat-urat tak lembut mcm dulu lg.Huhuhu..



p/s: Entri ni agak ringkas..malas nak tulis panjang-panjang seperti biasa.. Agak busy ngan final exam.. Esok 1st paper.. Gudluck to me & to you too!

34comments:

Post a Comment

 

Kembali ke atas




Side Project under mello's: Wow! Bundle